X9 på sin nye flyveplads i Como, ITA

OY-XOK (X9) afleveret til ny ejer

Så kom dagen hvor OY-XOK, bedre kendt som X9, overgik til nye hænder, langt borte i Nord-Italien.

Flyet er blevet afleveret til Andrea ved Alzate Brianza Airport / Glider club (ICAO kode "LILB"). Et utroligt smukt område, som helt sikkert er et meget værdigt sted for dets videre flyvninger!

Alle vi mødte der har taget super godt imod både os og flyet, med den største imødekommenhed og venlighed man kan forestille sig.

Vi skulle hilse med at alle i Herning Svæveflyveklub er mere end velkomne, når som helst, til at komme forbi og opleve hvad der kun kan beskrives som helt enestående fantastiske bjergflyvninger i Como-området.

De bedste ønsker hermed for X9, dens nye omgivelser, kommende flyveture og oplevelser! Vi ses!

På vegne af klubben,
Michael & Mette

X9 pakkes sammen for sidste gang i EKHG, og ønskes god vind fremover (link)

Klar til afgang! Pakket og tjekket (link)