Hvordan bliver jeg verdensmester indenfor Svæveflyvning?

Kom og hør den 3. maj kl. 19.00 Herning Svæveflyveklubs lokaler på Skinderholm

Klubben har været så heldig at Verdensmester inden for Svæveflyvning - Rasmus Ørskov vil fortælle, hvordan han nåede op på øverste trin.

En spændende fortælling fra vugge til højdepunktet – Rasmus står med sin pokal.

Som det fremgår af billedet, er det sammenspil mellem mange faktorer – det er ikke nok at kunne finde termikken, men helheden skal stemme.

Arrangementet er afslutning af uge 18 – hvor vi på forhånd har flyveuge – så har du tilmeldt dig dette den 3. maj - inkl. Evt. middag – skal du ikke gøre mere.

Hvis du ikke har tilmeldt dig, skal du sende en mail til

Kurt Thybo --- mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  senest den 1. Maj om aftenen, med angivelse af:

Hvor mange I deltager, evt. ønsker om deltagelse i fællesspisning kl. 18.00 – pris ca. kr. 100 for maden.

Meld jer til dette spændende foredrag – det gør ikke noget at vi igen får en verdensmester i Jylland, men mindre kan også gøre det.