Sommerfest på Skinderholm

Så kan I godt komme frem og melde jer til årets sommerfest, som finder sted onsdag d. 17. juli kl 19 (uge 29) - også selvom I har forhåndstilmeldt jer.

Vi har gjort alt hvad vi kan for at danne rammen om en ordentlig fest med kolde fadøl, drinks, masser af lækker mad og kulørte lamper....

Menuen lyder på helstegt pattegris med salatbar, flødekartofler og flutes, samt softice ad libitum til dessert. Dette kan skylles ned med kolde fadøl, som kan købes til rimlige priser.

Vi køber ind til at vi hen på aftenen kan åbne op for baren med klassikere og ny-klassikere som Piña Colada, gin og tonic, Gin Hass og Strawberry Daiquiri m.m. Hvis man, som festudvalget, har lidt rester i barskabet er man velkommen til at komme med et bidrag til baren, men det forventes ikke.

Hele herligheden koster:

220 kr. for voksne inkl. fri drinksbar (185 kr. uden drinks)
Børn 90 kr. (op til 6 år 45 kr.)

Bindende tilmelding af hensyn til madbestilling senest tirsdag d. 9. juli. Man kan tilmelde sig på opslag i klubhus eller under opslaget på Facebook. Husk at skrive hvis børnene er under 6 år eller hvis det er uden drinks.

Vi glæder os!