Nye elever - august 2013

Vi har fået to nye elever i klubben. Nedenfor følger en lille præsentation af dem. Tag godt i mod dem!!

Mit navn er Lone Fjeldsted. Jeg er 42 år gammel, bor i Borris ved Skjern. Jeg arbejder pr. 1. september som afdelingssygeplejerske på Kirurgisk Operationsafsnit ved Regionshospitalet i Viborg. I 2012 var jeg med mine kollegaer fra Herning Sygehus til et svæveflyve arrangement i klubben. Dette har påvirket mig i den grad, at jeg nu selv vil have svæveflyvecertifikatet. Har trods start vanskeligheder ikke mistet modet og jeg klør på med teori og flyvelektioner. Mine 4 børn optager naturligvis meget af min tid, men jeg håber at min nyansatte 'unge pige', kan hjælpe til, at jeg kan forene familie liv, nyt job og målet om at svæveflyve.

Jeg har allerede med smil fornemmet den gode stemning i klubben og jeg ser frem til at bidrage med frisk energi og måske lidt mere kage i bussen

Mit navn er Lisa Rønning Boye-Møller og jeg er 17 år gammel. Til dagligt går jeg i 3.g på Horsens Statsskole og dyrker triathlon ved siden af - og så er jeg lige startet som elev her i klubben d.11/8-13! Siden jeg var helt lille har jeg været med på flyvepladser (min far er Arne J. Boye-Møller), og det er nok især fra min far jeg har fået interessen og inspirationen til selv at starte. Jeg vil gerne lære at flyve, dels fordi jeg synes det er sjovt, og at det er en spændende og ikke mindst lærerig sport.