Danmarks-mesterskaberne

DM i svæveflyvning er godt i gang fra Svæveflyvecenter Arnborg - fra d. 10. til 20. maj. Og som sædvanligt er Herning Svæveflyveklub godt repræsenteret med 8 piloter, fordelt på klasserne:

Klub:

• Rasmus Ørskov, X9
  • Thomas Bach Madsen, F1

15-meter:

• Knud Møller Andersen, ZA
  • Christin Nielsen, MO

18-meter:

• Arne Boye-Møller, 29

2-sædet:

• Mogens Hoelgaard & Flemming U. Andersen, VK
  • Thomas Grove for DSvU, hvor han skal flyve med talenter i Unionens Duo Discus XLT, SA.

Seneste status opdateringer findes på DSvU's hjemmeside.

Og i disse live streamingstider, så er det faktisk også muligt at følge flyfeltet rundt på deres opgaver, da de flest af flyvene har flarm sender og modtager med - Livekort af fly i luften med rutevisning.

Men at sidde i sofaen derhjemme, slår nu ikke udsigten, når man sidder i et cockpit og ser "streamingen" ud gennem hooden cool- her fanget af Thomas Grove på et billede af Århus by og bugt fra konkonkurrencens anden dag.

Dagens- og den samlede resultatliste findes på Soaring Spot

God opvind til alle HSvK piloter!!