Foråret er over os

Foråret er over os, cumulusskyerne blomstre, men desværre har COVID-19 lagt sig tungt over Danmark og store dele af verden og dermed også sat en midlertidig stopper for vores flyveaktivitet.

Selvom det er svært ikke at kigge op og længes efter en god termiktur, er det vigtigt at vi fortsætter med at respektere henstillingen om ikke at flyve indtil myndighederne publicerer nye retningslinjer.

Aktiviteterne på Skinderholm er dog ikke gået helt i stå, idet en lille gruppe medlemmer (der var under 10 personer forsamlet) har udbedret skaderne efter stormen Ciara, som hærgede tilbage i februar. Et flot nyt, og mere stormsikkert, hegn er blevet bygget ved terrassen, ny tagrende på klubhuset, og nye tagsten er lagt på grillhytten. Ligeledes er der lavet et fint hegn omkring skraldespandene, og gårdspladsen er blevet ordnet. Jeg glæder mig meget til vi kan mødes på pladsen og nyde disse smukke omgivelser.

En stor tak til medlemmerne der har udført dette arbejde, som vi alle nu kan nyde godt af, og som får klubben til at fremstå pæn og ordentlig.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god Påske, og pas på jer selv og hinanden.

/Christin