Digital briefing

PODCAST, ( digital) briefing Herning Svæveflyveklub, Foreløbigt hver torsdag fra kl. 19.30 til kl. 20.30

Første gang var der 12 – anden gang 17 deltagere til torsdags briefing. Skal vi over 20 deltagere næste gang? Konceptet følges, med en fyldestgørende vejrbriefing – muligheder for opgaver - snak kom booking og flyvning fredag – lørdag og søndag. Alt sammen Need to Know – men de næste 15 minutter er Nice to Know og vi ved jo alle – at det der giver ekstra lyst og energi til at komme på flyvepladsen, er Nice to Know.

Denne gang var det sidste nyt fra et møde med dropzonen, suppleret fra Sikkerhedsudvalget og andre snakker og ikke mindst gode og velmenende drillerier.

Men de 15 minutter skal også bruges til at fortælle om arrangementer den kommende weekend – f.eks. her den 9. maj – med fokus på DAC – og hvad er dette? Eller nyt fra kantinen, eller??

Gør det nemt for dig selv – sæt den elektroniske kalender på torsdag fra kl. 19.30 til kl. 20.00 - sæt dig i den gode stol – brug telefonen med høresnegl -skru ned for TV avisen og hør PODCAST Herning Svæveflyveklub.

Linket findes under klubnyt.

Vi ses til den digitale briefing.

/Per Kragsø