Senior Gruppen

Video om klubbens nye elektriske spil og Senior-gruppen
Vi har lavet en kort video som forklarer behovet for at gøre vores grønne sport endnu mere grøn, og som samtidig viser, hvordan Senior-gruppen indgår særdeles aktivt i opgaven med at bygge klubbens nye elektriske optræks-spil.

Senior-gruppen formår at kombinere det hyggelige, sociale sammenhold med høj faglighed og viljen til løse en stor opgave i fælleskab. På den måde er gruppens arbejde et godt eksempel på noget af det, som vores klub er rigtig god til: At vi ved at samle engagerede, frivillige kræfter formår at løfte store projekter, som er nødvendige for at vi alle kan komme ud at flyve - og at vi hygger os mens vi gør det!

Der er god fremdrift i spil-projektet, og der kommer heldigvis flere og flere til for at give en hånd med - og det er ikke kun seniorer, der møder op.