PFT aften

Kære medlemmer.

Flyvesæsonen står for døren, og mon ikke vi alle glæder os til at komme i luften igen til en forhåbentlig fantastisk sæson - det må snart være os forundt!

Inden PFT starterne skal vi alle igennem den teoretiske PFT, hvorfor der inviteres til en samlet PFT aften i klublokalerme, onsdag d. 7 marts kl 19:00. Her vil vi som sædvanligt gennemgå de teoretiske spørgsmål og ikke mindst diskutere/få os en snak om flysik relaterede emner, således vi kan komme sikkert igennem 2018.

Håber at se så mange medlemmer som muligt. Har man ikke mulighed for at deltage denne aften, vil spørgsmålene blive lagt op på hjemmesiden hvorfa man kan printe dem ud og medbringe dem i besvaret form til de(n) praktiske PFT flyvning(er).

M.v.h.
Bjarne Sørensen