Påsken

Påsken bød på 3 rigtig gode flyvedage - med Lørdagen som nok den bedst, meget aktivitet på pladsen, alle klubfly i luften og gennemførte opgaver. Der er allerede nu, nogen som har lagt billet ind på klubpokalerne - mere om det i en anden artikel.

Foråret er jo også lige med tjekstarter - som jo kan kombineres med de nye træningsflyvninger. Trænning af afbrudt start er altid på programmet - men Peter L. lod sig inspirer af Per K. - så der blev også trænet kraftig synk på medvind (kvart luftbremse).

Al aktivtet er jo udendørs - men selv med corona-afstand - så blev der snakket og hygget. Mona og Sabrina sørgede for kage til kaffen på startfelt.

Mandag bød på stærk vind med kraftig vindstød - Karup METAR havde over 40 knob i stød - og derfor ingen flyvning.

Samlet fra Skinderholm blev der fløjet 62 starter og 53 timer.

Fotos af Ole Korsholm & Mogens Jensen